Nou în dulap!

Cum am ajuns în Italia cum am mers la câteva cumpărături scurte. Astea sunt câteva din chestiile pe care mi le-am luat ( n-am prea avut timp de cumpărături deocamdată ). Mai stăm pe-aici încă vreo săptămână deci avem timp să facem o grămadă de lucruri. Revin în curând cu încă un post din Miami iar apoi o să vă scriu ce-am mai făcut pe-aici. Până atunci, să aveţi o seară liniştită!

Image

IMG_9292-4

P.S. Acuma toată lumea e fericită că a bătut Steaua cu totul că majoritatea nu se aşteptau. Suntem şmecheri degeaba! :))

Leave a Reply

