Hei!

Mă numesc Carmen Dumitrescu, am 21 de ani sunt din Târgu Mureş şi sunt născută pe 22 August. Ştiu, am început brusc, dar lucrurile astea mă definesc şi trebuie spuse din prima. Locuiesc în Cluj Napoca, îmi place să vizitez locuri şi iubesc arta. 

În prezent studiez la UBB, Comunicare și Relații Publice. În timpul liber mă ocup cu modelingul şi sunt designer vestimentar. Blogul meu o sa fie despre orice, de la machiaje, haine şi cumpărături la viaţa mea personală şi lucrurile pe care le fac eu zi de zi. Sper sa vă placă ce o să fac şi să nu vă dezamagesc.

Contact: carmen.crm21@yahoo.com ( propuneri, colaborări, articole ) 

Find me: facebookCarmen Dumitrescu

                                    Instagram    

                                    Youtube

P.S: Sunt ardeleancă şi-ai să vezi asta în articolele mele şi în filmări. Nu mă feresc deloc!

 Image

4 thoughts on “Hei!

Leave a Reply

