O surpriză!

De câteva zile tot i-am spus la Alex că vreau să mergem undeva la ski, într-un loc fain unde să simţi cu adevărat că eşti la munte. Mirosu’ ăla fain de lemn în cabană, focul care arde în şemineu şi un vin fiert – clar este combinaţia perfectă😀. Aseară, cu vre-o două ore înainte să plecăm m-a anunţat că mergem la ski şi că să-mi fac repede bagajul :)). Deci nici n-am mai stat pe gânduri sau să întru în detalii, am mers în cameră şi m-am apucat de facut bagajele. Am ajuns aici pe la 3 AM ne-am pus la somn şi dimineaţa am mers pe pârtie – e meserie. 

  • Continuarea o să o postez pe seară cu pozele de azi de la ski şi ce-am mai făcut noi pe-aici. V-am pupat! :*ImageImage

7 thoughts on “O surpriză!

Leave a Reply

