Ăăăăă, cam atât a fost! :))

Din păcate n-am mai ajuns la SPA dar sperăm că o să mai fim  anul ăsta pe aici. Azi am cam “rupt” pârtia din nou! Deja mă dau aproape ca o profesionistă, cred :)). Mâine o să plecăm la Viena pentru câteva cumpărături şi să ne întâlnim cu o prietenă foarte bună de-a mea. O să stăm şi pe-acolo vre-o cateva zile să vizităm oraşul iar apoi ne întoarcem la Cluj, ca deah, încep sesiunile … Kisses! :*

  • Locul unde ne-am băut noi cafeaua de dimineaţă şi ciocolată caldă pe care o savuram în timpul “pauzelor” :)) Cam fain!

Image

ImageImage

A daaa, m-am dat şi pe nocturnă! Meseriee! :)) Image

2 thoughts on “Ăăăăă, cam atât a fost! :))

Leave a Reply

