Vienna!

Ieri de dimineaţă am ajuns în Viena, un oraş care mie-mi place extraordinar de mult! Cum spuneam în postul anterior, ne-am întâlnit cu o prietenă foarte buna de-a mea şi cu prietenul ei, fost coleg de-a lui Alex. După masă am şi luat-o la goană prin mall-urile de aici şi să vizităm cât de cât oraşul. Am mers doar pentru câteva cumpărături dar văzând atâtea magazine care în România nu sunt a fost musai să intrăm în ele şi să cumpăram ceva :)). Din păcate cardul meu de la aparat s-a stricat şi n-am doar câteva poze făcute cu telefonul meu şi aparatul lui Elly. Sper ca atunci când ajung la Cluj să-l repar cumva ca să recuperez pozele şi le voi posta aici. 

  • Era musai să intrăm şi aici! :))

Image

  • îi iubesc! 
  • Image
  • Eu şi Elly ne-am luat păpuci aproape la fel :)).
  • Image
  • Image
  • Paradise!Image
  • Love this shop!
  • Image
  • Image
  • Image
  • @Club Couture Wien
  • ImageImage

16 thoughts on “Vienna!

  1. nu pot sa imi dau ku parerea de ceasuri sau adidasi sau ce o fi dar ce pot spune e k est belea rau de tot…..norokos e al tau:P

Leave a Reply

