Paul Mitchell Super Skinny Ser

Am două probleme cu părul:

  1.  Părul meu este foarte subţire, în momentul când creşte puţin mai lung sau îl întind prea mult, incepe să se rupă şi să se despice.
  2. Dacă nu-l întind e aproape creţ, mai ales atunci când e lung!

Acum aproximativ două luni am fost la coafor să-mi mai taie vre-o zece cm din lungimea lui. Deci, acum este din nou sănătos, dar aş dori să-l păstrez aşa, nu vreau să tot tai la câteva luni din el, vreau părul lung, sănătos, superb! :)) Eu sunt întodeauna în căutare de produse  bune pentru părul meu. Am încercat deja şi Shu Uemura Oil, dar sinceră să fiu nu sunt foarte încântată de el ( acum îl foloseşte sora mea, pentru ea e destul de ok, depinde şi de păr ) dar acest Paul Mitchell Super Skinny Ser a venit ca un cadou din cer, sincer.

Image

 

Ce este asta?

  • Nu ştiam de brand-ul ăsta până nu de mult, dar după unele cercetări am descoperit că este de ani de zile un brand bine-cunoscut atât în Statele Unite cât şi în majoritatea saloanelor din România, fapt ce m-a făcut şi mai curioasă să-l încerc. Este un produs foarte bun pentru persoanele cu părul creţ. Şi cum am mai spus, aceasta este şi una dintre problemele mele majore, daca nu-l aranjez părul meu arată de parcă a explodat o bombă-n el :)).
  • Se presupune că lasă părul neted. Acesta-l hidratează şi-l “stăpâneşte”  indiferent de vreme. Spun de asemenea că accelerează timpul de uscare a părului ud, ceea ce este destul de favorabil dacă ne aflăm în grabă.

Cum să-l foloseşti?

  • Pune-ţi câtiva picuri în palmă iar apoi dă cu mâna prin păr înainte să foloseşti uscătorul de păr. Rădăcinile părului trebuie evitate! 

Părerea mea:

  • Îl folosesc de aproape două săptămâni, dar pot spune sincer că îmi place produsul ăsta. Miroase delicios a fructe,  oferă părului o strălucire sănătoasă şi-n mod sigur nu-l netezeşte! Eu îl foloses de fiecare dată când ies de la duş şi doar o singură pompă este de ajuns. Părul meu nu mai are acel aspect de “păr creţ” ca şi înainte.
  • La început mi-a fost puţin teamă ca părul meu să nu devină gras după folosirea serului, dar n-a suferit nici-o schimbare. Şi pentru cele care nu sunt mari fane ale uleiurilor de păr, acesta vă asigur că este o alternativă excelentă. Trebuie să recunosc că nu mă aşteptam să-l plac aşa mult. Eu cu siguranţă am de gând să-l mai cumpăr în viitor şi abia aştept să mai descopăr produse noi de la brand-ul ăsta!

În caz că vrei să-l cumperi: 

  • Poţi cumpăra un ser Mitchell Paul de la saloane sau de la ProDuo. 
  • Mai multe detalii: http://www.paulmitchell.be/

 

 

 

Leave a Reply

