Top 5: things that make me happy

Image

Toţi avem acele lucruri care ne fac extrem de fericiţi. Pentru că vreau ca 2013 să fie un an minunat (după 2 ani cu o mulţime de ghinion şi suckiness ca să zic aşa), m-am gândit la ce anume mă fac atât de fericită! Deci când am parte de pare mult ghinion şi ceva nu iasă cum vreau eu, mă duc să fac aceste lucruri.

Am făcut un top 5 şi m-am gândit că ar fi frumos să-l împărtăşesc cu voi:

                                                     Machiaje

Image

Ah, machiaje! Îmi place totul despre ele. Cumpăr, le folosesc, mă informez despre ele … Eu pot cheltui tone de bani pe machiaje pentru că lucru ăsta mă face să mă simt mult mai încrezătoare şi nu mă derajează deloc. Te pot face să areţi mult mai bine sau mult mai rău cu machiaj, pielea poate arătă la unele persoane foarte urât cu fondu de ten pe faţă şi deastea. Eu nu pot să ies din casă fără un fard de obraz şi rimel, mă simt mult mai frumoasă şi desigur, cum am mai spus, mai încrezătoare :)). 

Să ies cu prietenii & dans toată ziua

Image

Prietenii sunt familia care ţi-o poţi alege. Prietenii mei sunt totul pentru mine, aceştia sunt o parte importantă din viaţa mea! Când mă simt rău, ei pot să mă fac din nou bine intr-o clipă.  Şi prietenii adevăraţi sunt alături de tine în orice situaţie. 

Când merg la dans nu mă gândesc la toate lucrurile din viaţa mea care nu merg bine. Tot ce trebuie să facem este să petrecem mult timp cu prietenii noştri şi oamenii dragi nouă  şi să nu ne gândim la altceva.

Blogging

Image

Bloggin-ul a deschis o nouă lume pentru mine. Am descoperit atât de mult branduri şi produse minunate! Cu blogul am găsit un hobby mare pentru a-mi petrece timpul. 

Gătit şi copt (şi să mânânc tot ce gătesc)

ImageGătesc şi de copt, pot petrece ore în şir făcând asta. Am o grămadă de cărţi de bucate şi căutarea unei reţete este încă unul din lucrurile care mă pot face fericită. Toate imaginile frumoase a  produselor alimentare, poţi doar să le iubeşti! Şi apoi să caut ingrediente şi să ma apuc de lucru. 

Fotografie

Image

 

Am avut primul meu aparat când am mers la un meci, pe la 12 ani. A fost cadou de la naşul  meu, unul dintre cele mai frumoase cadouri aş putea să spun. 

Câţiva ani mai târziu au început să apară aparatele digitale,  am primit unul nou, din nou, ca un cadou. Acum am un Canon care este o parte din mine. Am de gând să-mi iau unul mai şmecher, mai “profi”. Dar până atunci mă bucur de ăsta şi de un fotograf amator disperat care sunt :)). 

Pe tine ce lucruri te fac fericit? Ai o listă?🙂

 

 

3 thoughts on “Top 5: things that make me happy

  1. Super fain ce faci!Si in privinta machiajului chiar daca am doar 13 ani,nici eu nu ies fara putin fond de ten,pudra si rimel😀..pt ca FDT imi usuca, cosurile si nuu se depune muradria pe fata si multe altele ..am incredere in FDT de la M.A.C

Leave a Reply

