I love my new tattoos!

în primul rând vreau să vă cer scuze că n-am mai scris de atâta timp pe blog dar am fost în sesiune şi nu prea am mai avut timp însă, promit că o să ma revanşez cu o surpriză! :* 

Deci în articolul ăsta o să vă povestesc despre noile mele “tatuaje” ( pun între ghilimele pentru că sunt doar temporare deocamdată ) şi cât de tare e senzaţia pe care o ai când faci lucrul ăsta. De câteva luni încoace una dintre prietenele mele tot mi-a spus că ce fain ar fi dacă mi-aşi face nişte tatuaje, însă mie nu mi-a plăcut nici-odată ideea asta. întodeauna mă gândeam cum o să arăt pe la vreo 60 de ani cu ele pe corp, o bunică “cool” tatuată … cam urât :)). 

Până la urmă, după multele insistări ale Alinei, m-am hotărât să merg la un prieten de-a lui Alex la salon şi să-mi fac nişte tatuaje teporare, ca să văd dacă-mi place cum arată şi deastea. Când am intrat la Marius în salon parcă am intrat într-o altă lume, o lume plină de chestii ciudate, dar în acelaşi timp tari şi foarte interesante. Am avut ceva emoţii, chiar dacă nu-s tatuaje pe bune, o fost ceva foarte … nici nu ştiu cum să zic :)). Am apucat să fac şi nişte poze, look:

Image

Image

Image

Image

ImageImageImageImageImageImageImage

33 thoughts on “I love my new tattoos!

  1. Esti Foarte frumoasa si dupa cum ai spus ( sunt temporare), nu cred ca ti-ar sta bine cu unele permanente ,deoarece esti Foarte feminina,iar tatuajele nu-ti dau un plus la asta.
    Te pup!

  2. Hei, tatuajele sunt foarte dragute si cred ca ti-ar sta bine cu ceva mic si semnificativ pentru tine, cu siguranta nu ceva pe picior sau abdomen, ar fi pacat de pielea ta atat de frumoasa. Off topic, voiam sa te intreb ceva poate cam personal deci nu esti obligata sa raspunzi: sanii tai sunt naturali? pentru ca arata foarte bine si ma gandeam la o operatie asa ca strang opinii de este tot:D. Multumesc

Leave a Reply

