Urban Decay – Naked 2

Image

O paletă Urban Decay a fost pe lista mea de dorinţe de când am vazut-o că apare pe bloguri. Şi ura, am primit însfârşit una! A fost un cadou de la mamă acuma când a venit înapoi acasă, deoarece ştia că o să fie cel mai bun cadou care mi-l putea aduce, cea mai bună alegere zic eu.

Îmi place chiar mai mult decât mă aşteptam paleta,  sunt atâta de bucuroasă că am primit-o! Din păcate n-am ajuns încă s-o folosesc deoarece am făcut o alergie urâtă de la demachiantul meu ( ceva de la Bioten ) 

Image

 

Culorile de pe paletă sunt absolut superbe şi foarte pigmentate. Cutia în care se află are un plus de eleganţă şi e mărimea ei e perfectă ca s-o ţi în geantă sau in geanta cu farduri.

în cutie este şi o perie cu două feţe: una cu care să amesteci şi una pentru ochi. Nu mă aşteptam la aşa mult de la ea pentru că în general pensulele care vin în cutie cu fardurile sugativează şi nu-s deloc bune. Spun că paleta asta este perfectă pentru un machiaj de zi sau unul de seară, de ieşit în oraş. 

Cred că aţi văzut deja de ogramadă de ori “specimenele” dar vi le arăt şi eu totuşi :)) 

Specimenele:

Image

Image

Foxy pare foarte nepigmentată în poză, doar că în realitate arată chiar foarte bine. Este o bună bază de culoare mată.

———————————–

Image

Image

 

————————————-

Image

Image

“Verve” şi “YDK”  sunt preferatele mele! Strălucesc foarte fain şi arată superb! 

Naked – o paletă cu doar 12 culori dar foarte meseriaşă! Categoric un musthave! 

One thought on “Urban Decay – Naked 2

Leave a Reply

