Miami / / first week

După un zbor de cca 12 ore, incluzând aici Budapesta – New York şi New York – Miami am ajuns în Miami la 9 pm în aeroport unde am fost transferaţi (prompt) la hotelul din South Beach – respectiv The Betsy Hotel . Destul de obosiţi am fost însa impresionaţi de camera de hotel foarte încapatoare si foarte bine utilata (inclusiv cu jacuzzi) si toate amanuntele unui real ” four stars”.

Prima dimineaţă a fost impresionantă şi asta datorita peisajului ascuns după draperiile peretelui de sticla din faţa patului. Oceanul albastru, plaja cocheta şi curtea ce gazduia 4 piscine (inclusiv pentru adulţi) îţi luau pur şi simplu ochii şi aşa am păţit în fiecare din cele 7 zile petrecute până acum în Miami.

Deşi am vrea sa fim foarte precişi în descrierea acestor zile nu cred că starea euforica şi relaxanta a acestor zile poate permite enumerarea corecta şi cronologica a atracţiilor şi locurilor vizitate. Asa ca o sa enumeram mai haotic unele dintre ele: 
Lincoln Road – by taxi or bus, shopping and eating recomandat in fiecare seara, lume relaxata, terase cu specific foarte diversificat (fructe de mare – our favourite), magazine “for all” – branduri sau non. Very important – pentru cei interesati bineinteles…aici se gaseste Apple Store…3 ore de stat la coada (da coada) pentru IPad 2…testat…cumparat. 
Ocean Drive – night – in special pentru restaurante si plimbare pur si simplu Sawgrass – factory outlet – by bus la circa 2 ore insa un loc perfect pentru shopping in special pentru cei interesati de branduri mari la preturi foarte bune 
Aventura Mall – 1,5 ore by bus…shopping din nou foarte cool…real mall 
Mai sus am enumerat câteva din locurile in care poti sa-ti petreci seara sau una-doua zile….aaas…uitasem de cluburi – 
LIV @ Fontainbleu unde poti sa prinzi un concert Snoop Dogg sau Tiesto….noi am prins Pharell & company.
The rest …….. beach and sun…mojito and pool… 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

           M-am apucat şi de mixat :)) 

Image

Image

Image

P.S. Voi revenii cu noi poze si detalii de-aici. V-am pupat. 

Follow me on instagram :*

2 thoughts on “Miami / / first week

Leave a Reply

