Beauty tips: Crema mea pentru picioare lucioase

Image

Multe fete mă întreabă pe profilul meu de @facebook sau pe @instagram ce cremă folosesc de am aşa picioare strălucitoare! Sunt dependentă de creme de corp, uleiuri şi tot ce ţine de îngrijirea corpului. Zilnic sunt în căutare de ceva mai bun, alt miros alt brand, ceva NOU.

Ei bine, deocamdată folosesc o cremă de care sunt foarte foarte mulţumită: Garnier Body Intensive 7 Days ( piele închisă ). Lucrul amuzant este că chiar am fost surprinsă de efectele pe care le are pentru că e al naibii de ieftină ( în jur de vreo 12 lei ). Am cumpărato când am fost în Polonia în grabă  că eu îmi uitasem crema pe care o foloseam de obicei acasă şi-am luat-o pe asta s-o folosesc doar vreo câteva zile şi nu mă aşteptam la multe din partea cremei ăsteia. Dacă te faci tot timpul cu ea pielea o să capete o strălucire de toţi banii şi-o să-ţi facă nişte picioare super faine acuma pe când vine vara. Deci musai s-o folosiţi fetelor! 

Image

Eu mai folosesc şi uleiul ăsta de la Neutrogena fără clătire după baie şi seară când nu mă mai prea fac cu cremă. 

 

Mâine pe blog pozele de la shootingul din Ucraina. Vă pup pe toate şi să aveţi o seară faină în continuare! :*

4 thoughts on “Beauty tips: Crema mea pentru picioare lucioase

  1. Si eu folosesc crema asta si e foarte foarte buna, dupa primele zile deja se vad rezultate si pielea e atata de stralucitoareee

Leave a Reply

