Bijuterii şi accesorii care fac diferenţa

Nimic nu se compară cu o ţinută bine accesorizată … Câteodată un simplu accesoriu adăugat unei haine dă un aspect complet diferit şi foarte interesant. Am tot stat şi m-am gândit la ogramadă de combinaţii pentru outfit-urile noastre, m-am inspirat de pe la gagicile care le  văd pe stradă care mai de care mai frumos îmbrăcate şi am făcut un cover cu cele care mi s-au părut mie mai interesante. 

Curele:

Image

În opinia mea, curele sunt indispensabile la aproape orice ţinută, multi-scop, pot ajusta, rafina silueta, sau pur şi simplu adăugă un farmec de necontestat. Uitaţi-vă la modelele astea patru foarte interesante:

Image

 Image

 Crucifixe sunt accesorii de timp și  sunt un hit în rândul modei. Lucrul interesant este că indiferent ce spunem noi, le purtăm. Fie într-un abuz de nuanţe pastelate şi decoraţii delicate, sau fie într-o atmosferă gotică, cu accesorii grele şi foarte negre. 

Image

Image

As Ear Cuffs, aceşti cercei şmecheri care vin pe toată urechea au reuşit să cucerească mii de celebrităţi  şi modele din lumea întreagă. Dacă nu ai măcar o pereche e musai să dai o fugă până-n H&M sau Zara să-ţi cumperi o pereche. 

Image

Vă pup gagici, până la următorul articol urmăriţi-mă pe @facebook şi pe @instagram 

Leave a Reply

